Beton, kamień i inne moje fiksacje... Concrete, stone and the other things...




Moi Drodzy! 

Już od pewnego czasu chciałam Wam pokazać coś na czym się mocno zafiksowałam. Niestety  zmogła mnie choroba. Teraz kiedy dochodzę już do siebie mogę nadrobić bloga. A oto mój efekt kamienia, zakochałam się w nim i uwielbiam robić takie prace.

Dear Ones!

For some time now I wanted to show you something on which I strongly fixed myself. Unfortunately, the sickness caught me. Now when I'm getting better, I can make up for lost time on my blog.
And so here is my stone effect, I fell in love with this effect and I love working with it.



Wszystko zaczęło się od kamiennej doniczki. Musiałam dokonać jej liftingu, inaczej znalazłaby się w koszu. Ceramiczna, jeszcze cała... no ale brzydka strasznie. 
Ciężko było mi ją wyrzucić, tak to jest jak się ma duszę zbieracza. Dokonałam więc transformacji.



It all started with a flower pot. I had to give it a facelifting, otherwise It would end in trash. The flowerpot was ceramic, in one piece, but very ugly.
It was hard for me to throw it out. It happens when you have the soul of a gatherer. So I’ve made a transformation.


Ostatnio moją kolekcję wzbogacił również chustecznik i świeczka. Świeczka cała kamienna. Chustecznik, obok efektu kamienia ma na wierzchu spękania. Oj to będzie mój kolejny ulubiony efekt. 

Recently, my collection has also been enriched with a handkerchief box and a candle. A candle is all stone effect. The handkerchief box, alongside the stone effect, has also cracle paste on the top.




Komentarze

  1. Witaj Słonko :) Efekt jest powalający :) W doniczce się zakochałam już jakiś czas temu ale ten chustecznik no moja droga rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Następnym razem zrobimy taki dla Ciebie i Twój pojemnik na kosmetyki dla mnie ;)

      Usuń
  2. Kochana twój beton to już dawno mnie zamurował i jeszcze teraz dokłafasz dokładasz ���� ja się chyba nigdy nie odkuję z tej kamiennej skorupy ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Dorotko. Ja jestem zauroczona możliwościami wykorzystania tych preparatów. Ściskam :*

      Usuń
  3. Te efekty, które uzyskałaś są naprawdę świetne! Chustecznik wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś , komplement od Ciebie sprawia, że mi serce rośnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty