SMOCZA SKRZYNKA



Smocza skrzynka, Dragon chest




Któregoś dnia mój mąż przytargał z pracy stare, plastikowe skrzynki. 
- Masz na preparaty - mówi. - Tobie się zawsze wszystko przyda... 
No i rzeczywiście przydały się, ale najpierw musiałam poddać je obróbce, bo były brudne i śmierdzące. 

One day, my husband brought me old, plastic boxes from work. 
'Here you are, for your's mediums' he said. 'Everything is useful for you'. 
And he was right, but first I have to give my box a new look, cause it was dirty and smells awful. 


Postanowiłam wykorzystać skrzynkę jako projekt dla Art-Piaskownicy https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/02/techniki-masy-plastyczne.html
Jest mi bardzo miło, że mogłam wystąpić jako gościnna projektantka.

I've decided , that I use it for a project for Art-Piaskownica http://art-piaskownica.blogspot.com/…/techniki-masy-plastyc…. I am very pleased that I could perform as a guest designer. 



Przyznam szczerze, że temat mas plastycznych, był dla mnie nie małym wyzwaniem. Kiedyś robiłam ozdoby z masy solnej, jednak nie chciałam tego powielać. Miałam ochotę na coś nowego i zaskakującego. Postawiłam ma mix-media i tak powstała smocza skrzynia. Stara plastikowa skrzynka oklejona jest wyciskami z foremek. Wykorzystałam do wycisków masy modelarskie, które następnie pomalowałam i pokryłam woskami. Wierzch to transfer grafiki. Duuużo pracy mnie kosztowała ta skrzynka, ale jestem zadowolona z efektu. A najważniejsze, że mam wyjątkowy schowek na preparaty.

I must admit that the theme of the modelling masses was a challenge for me. Once I made ornaments from salt dough, but I did not want to copy my projects. I wanted something new and surprising. I've decided for a mix-media project and the dragon chest appeared. An old plastic box is glued with molds. I used modeling masses, then painted them and covered with waxes. Top of the box is transfer of graphic. This box has cost me a lot of work, but I'm happy with the results. The most important thing is that I have a unique place for mediums.



















Komentarze

  1. Ty to potrafisz z niczego wyczarować cudo :) Jestem zachwycona tymi kolorami :) A takie skrzyneczki jak najbardziej się przydają na coraz większą kolekcję preparatów hi hi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty