Kamienne jajeczka :)

Moi Drodzy

Wiecie już, że ja oszalałam troszkę na punkcie kamienia. I nawet moje jajeczka wielkanocne skamieniały. I nic nie mogę na to poradzić, lubię ten efekt. A moim ulubionym jest końskie jajo.

Dear Friends

As you know I fixed myself on stone. Even my Easter Eggs turned into stone. There is nothing that can help me, I love this effect. My favourite one is
horse-egg.




Jajko zgłaszam na wyzwanie/ I participate in the challenge:

Zabawa #13 - "Wielkanocne ozdoby - wyzwanie niekartkowe"



A tu jeszcze dwa troszkę inne mix-mediowe jajeczka/ And two others mix-media eggs.






 

Komentarze

  1. Kamienne jajko prezentuje się okazale i na pewno nie pozostanie niezauważone :-) Dziękuję za udział w marcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie to kamienne jajo, bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za zabawę z Three Wishes, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajka, nie dziwię się fascynacji efektem kamienia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wow wow Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ale to pierwsze (kamienne) zrobiło na mnie duże wrażenie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty