Króliczki

Króliczki / Bunnies 

Zostałam poproszona o uszycie króliczka dla pewnej Małej Damy. Dawno maszyny nie wyciągałam, ale wobec tej prośby nie mogłam pozostać obojętna. 

I was asked to sew a bunny for a Little Lady.
I have not used the sewing machine for a long time, but with such a request I could not remain indifferent.

Poleciałam do sklepu po mięciutkie minki i tak pojawiła się Różowa Króliczka.

I went to the store for soft minky fabric and Lady Bunny in pink appeared.




A skoro Święta to od razu uszyłam kilka maluszków dla przyjaciół i rodzinki.

Because the Easter is nearby, I sewed some little rabbits for my family and friends.



Wesołych Świąt Kochani, smacznego jajka i mokrego dyngusa. Króliczki pozdrawiają.

Happy Easter Everyone. Greetings.




Komentarze

Popularne posty