Folkowy chlebaczek/Folk bread box

Folkowy chlebaczek /Folk bread box


Strasznie Was zaniedbuję i mój blog jest nadal w powijakach. Wywiozłam Córkę na wieś i na wakacje, na dwa miesiące. Ciągle chorowała i chciałam zmienić jej klimat. Byłam odcięta od netu w znacznym stopniu. Postaram się to teraz nadrobić, zanim znowu gdzieś wyruszę. 

I neglect you terribly and my blog is still in its infancy. I drove my daughter to the countryside and vacation, for two months. She was always sick, so I wanted to change her environment. I was mostly cut off from the internet. I will try to make up for it, before I go somewhere again.

Dziś coś w stylu folk. Zrobiłam dla mojej Mamy na działkę chlebak. Moje pierwsze klejenie serwetki na rolecie, nie było łatwo... Moja Mateczka zachwycona, a Wy co myślicie?

Today, something in the folk style. I made a bread box for my mother. My first napkins gluing on the blind, it was not easy ... My Mother is delighted, and what you think?




Chlebaczek zgłaszam do wyzwania "Spotkania z folklorem"  Klubu Twórczych Mam 


Komentarze

  1. Cudny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę pięknie wyszedł!
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niesamowity. Oryginalny miałaś pomysł, chlebaczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny chlebak :) Cudowne wykonanie i świetny pomysł!
    Gratuluję wygranej w KTM :)
    P.S. Przepraszam, że z opóźnieniem, ale banerek dla Ciebie jest do pobrania przy podsumowaniu wyzwania.
    Pozdrawwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę pracę :) za każdym razem jak ją widzę to robię wielkie WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykonanie :). Uważam, że takie motywy oraz motywy kwiatowe bardzo dobrze pasują do tego typu dodatków. Ostatnio kupiłam na https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/chlebaki podobny, drewniany chlebak z pokrywką - harmonijką i szukam obecnie jakichś fajnych pomysłów, aby jeszcze go trochę upiększyć. Moim zdaniem tego typu dekoracje idealnie podkreślać będą klasyczny charakter drewnianego chlebaka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty