Kalendarz Adwentowy, czyli zabawa w niespodziankę / Advent Calendar, the fun with surprises




Kiedy byłam dzieckiem, uwielbiałam kalendarze adwentowe. W każdym okienku inna czekoladka, niespodzianka, zaskoczenie... Zawsze ktoś w rodzinie kupił mi taką czekoladową przyjemność i sprawiał mi tym wiele radości. 

When I was a child, I loved advent calendars. Different chocolates in each frame, surprise, astonishment... Every year someone from my family, bought me such a pleasure, and gave me a lot of joy.

Teraz ja postanowiłam dać mojej Córce taką radość i zaskoczenie. Ten blask w jej oczach, kiedy znalazła pierwszą czekoladkę :) W tym roku szuflandia jest czekoladowa, w przyszłym pewnie będzie coś zupełnie innego... Mój kalendarz będzie nam służył długie lata. A ponieważ to również lampka, nada świątecznego klimatu pokoikowi mojej L.

This time, I decided to give fun to my daughter. I was so happy to see glow in her eyes. This year calendar has chocolates, next year it will be something totally different ... My calendar will be with us for many years. Because it is a lamp as well, it makes my daughter's room more christmassy.


 


Świąteczną lampkę-kalendarz zgłaszam do wyzwań: Sklepiku Gosi: Wyzwanie #27 Świąteczne Ozdoby


Komentarze

  1. Jest wspaniały! Bardzo dopracowany!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty