Biały pionek / White pawn

Jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogłam wziąć udział w niezwykłym projekcie na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
I am extremely happy that I could take part in a unique project for the Great Orchestra of Christmas Charity.

Razem z grupą niezwykle zdolnych, cudownych dziewczyn, craftworkerek, decoupażystek, artystek, zrobiłyśmy komplet płytek szachowych.
Jedna z nich jest moja i chcę się nią z Wami podzielić. W drodze losowania dostałam białego pionka. Sami oceńcie jak sobie poradziłam z zadaniem.


With the group of the fantastic,  wonderful girls, handmakers, artists, we made a set of chess tiles. One of tiles is mine and I want to share it with you.
By lottery I got a white pawn to make. What do you think, did I manage the challenge?




Zachęcam do licytowania naszych szachów/ I encourage to bid our set of chess https://charytatywni.allegro.pl/szachy-dekumixa-komplet-32-obrazow-od-30-artystek-i8646001?fbclid=IwAR0iOzuTjnqN9AwwKktPKfEOjkafs4YQgyeoSl4bsSMVO3Y-3V0EOnDy7Yg


Komentarze

Popularne posty