Kartka dla Ciebie/ Post card for you


Witajcie Kochani

Nie mam czasu na nic, choroby dopadają nas jedna po drugiej. Takie życie matki... trzeba się z tym pogodzić. Aktywność blogowa średnia, ale nowe pomysły i potrzeby w głowie. Wymyśliłam sobie, że chce robić coś scrapowego. Powiem Wam szczerze, łatwo nie jest.  Umiejętności, techniki mi brakuje, ale nie ustaję w zmaganiach. I tak powstała moja pierwsza (niewarsztatowa - bo nawet byłam raz na warsztatach i już zapomniałam co i jak) kartka.




Może to nie jest arcydzieło, ale jestem z siebie mega zadowolona
i w ostatnim momencie zgłaszam swoją kwiatową karteczkę do Kwiatowego Wyzwania Klubu Twórczych Mam.



Komentarze

  1. Przepiękna! A gdzie takie warsztaty się odbywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, ja akurat byłam na warsztatach rok temu w Łodzi. Sporo jest warsztatów w kraju i można również poszukać online. W marcu w Łodzi będzie scrapowisko, pewnie jakieś warsztaty z kartek też się
      tam znajdą. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty