Zajączki / Hares

Dziś wpadam do Was z pracą bardzo prostą, ale chyba w prostocie jej siła. Zakochałam się w tych zającach jak tylko je zobaczyłam :) Mam nadzieję, że i Was zauroczą tak jak  mnie :)

Today, I come to you with a very simple work, but probably there is strength in its simplicity. I fell in love with these hares as soon as I saw them :) I hope that you will be charmed by them as well :) 


Akurat szykujemy nowy pokoik dla naszej Córki, zające zostały więc zaanektowane właściwie w momencie tworzenia ;) Szufladka i dwa pojemniczki na kredki, zajmą honorowe miejsce na biurku Laury :)

We are just preparing a new room for our daughter, so she called dibs on the hares at the time of creation ;) A drawer and two pencil pens will occupy the place of honor on Laura's desk :)

A że pracy z mniejszym udziałem mediów i środków w deku już się chyba nie da zrobić, idealnie pasuje do wyzwania Zielonych Kotów "Mniej znaczy więcej".

Because it's difficult to make decoupage work with less mediums, the work fits perfectly to the challenge Zielone koty "Less means more".


Komentarze

Popularne posty