Szkatułka w hiszpańskim stylu/ Spanish-style box

Witajcie
Wygrzebuję się pomału z różnych zaległości, które zmusiły mnie do odłożenia moich prac ręcznych. Żmudnie powstają  wieczorami nowe projekty w czasie wykradzionym rodzinie. Kiedy jednak mam zrobić coś dla bliskich, których dobrze znam i wiem co lubią, pomysły przychodzą lekko i łatwo. 

Hello
I am digging out slowly from various backlogs that forced me to put down my craftworks. I try to create something during the evenings, but sometimes it's an uphill battle;) However, when I have to do some crafts for people I like and I know well, ideas come easily. 

 Tak było też tym razem. Na urodziny mojej Teściowej (fantastycznej babeczki, naprawdę każdemu takiej życzę) wyczarowałam skrzynkę w stylu hiszpańskim. 

This was also the case this time. For my mother-in-law's birthday (fantastic person, I really wish everyone such a mother-in-low) I conjured up a Spanish-style box.

Teściowa jest fanką muzyki, języka i kultury hiszpańskiej, dlatego skrzynka musiała być z motywem bliskim jej sercu. Wybrałam grafikę z ognistą tancerką, po czym ubrałam pudełeczko w ciemny brąz i czerwone motywy.

The mother-in-law is a fan of Spanish music, language and culture. So I've made her a box, with theme close to her heart. I used fiery dancer graphic, painted box with dark brown paint, and dressed it up with red motifs.

Kolory czerwieni i brązu wpasowały mi się idealnie w wyzwanie KoloroTON #24 Art-Piaskownicy, toteż pozwalam sobie zgłosić moją pracę. 

The colors red and brown suited me perfectly to the KoloroTON # 24 Art-Piaskownica challenge, so I'm taking part in the challenge.



Komentarze

  1. Ognista szkatułka z przepiękną grafiką i cudnym wykonaniem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty